0

Zwrot / Wymiana / Reklamacja

W koszyku nie ma jeszcze produktów
chevron_leftKontynuuj zakupy
0 sztuk 0,00 zł
Wysyłka Za darmo!

Razem (brutto) 0,00 zł

  • 100% gwarancja oryginalności 100% gwarancja oryginalności
  • Błyskawiczna wysyłka Błyskawiczna wysyłka
  • Darmowa dostawa Promocja! Darmowa dostawa
  • 14 dni na zwrot lub wymianę 14 dni na zwrot lub wymianę
Zamknij
  • Zaloguj się
  • Załóż konto

Pokaż


Nie pamiętasz swojego hasła?

Pokaż


Jeżeli nie pamiętasz hasła, wpisz swój adres e-mail, a my prześlemy do Ciebie wiadomość z nowym hasłem.


Wróć do logowania

Zamknij

Zwrot (Odstąpienie od Umowy kupna - sprzedaży)

Klienci sklepu internetowego EZtime mogą dokonać zwrotu towaru w terminie 14 dni od daty objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie.

Zwrotu można dokonać poprzez odesłanie towaru na adres:

EZtime
ul.Szafirowa 2, 97-400 Bełchatów 

Przed odesłaniem towaru o realizacji zwrotu należy poinformować pracownika sklepu.


Zasady dokonywania zwrotów:

  1. Kontakt mailowy z pracownikiem sklepu: sklep@eztime.pl.
  2. Towar nie może nosić śladów użytkowania.
  3. Należy posiadać dowód zakupu wystawiony przez sklep EZtime - paragon lub Faktura VAT.
  4. Towar winien posiadać oryginalne, nienaruszone opakowanie fabryczne.
  5. Należy dołączyć wypełnione Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Prosimy o dołączenie do przesyłki wraz ze zwracanym towarem otrzymanego dowodu zakupu.

Wymiana

Klienci sklepu internetowego EZtime mogą dokonać wymiany zakupionego towaru na inny dostępny w ofercie sklepu.
Poprzez wymianę rozumie się zwrot zakupionego przez Klienta towaru oraz złożenie nowego zamówienia na żądany towar.

W celu realizacji procesu wymiany wymieniany towar należy odesłać na adres:

EZtime

ul.Szafirowa 2, 97-400 Bełchatów 


Zasady dokonywania wymian:

  1. Kontakt mailowy z pracownikiem sklepu: sklep@eztime.pl.
  2. Towar nie może nosić śladów użytkowania.
  3. Należy posiadać dowód zakupu wystawiony przez sklep EZtime - paragon lub Faktura VAT.
  4. Towar winien posiadać oryginalne, nienaruszone opakowanie fabryczne.
  5. Należy dołączyć wypełniony Formularz wymiany towaru

Prosimy o dołączenie do przesyłki wraz z wymienianym towarem otrzymanego dowodu zakupu.

Reklamacja

Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym EZtime objęte są 24 miesięczną gwarancją obowiązującą od daty zakupu. Naprawy gwarancyjne realizowane są za pośrednictwem sklepu EZtime. Podstawę do realizacji napraw gwarancyjnych stanowi dowód zakupu wystawiony przez sklep EZtime oraz podstemplowana Karta Gwarancyjna, którą Klient otrzymuje wraz z zakupionym towarem.Szczegółowe warunki realizacji gwarancji określono w Karcie Gwarancyjnej.

Reklamowany towar należy odesłać na adres:

EZtime
ul.Szafirowa 2, 97-400 Bełchatów 

Klient reklamowany towar odsyła na swój koszt. Przesyłka zwrotna z naprawionym lub wymienionym towarem wysyłana jest na koszt sklepu EZtime

Warunki Reklamacji opisano szczegółowo w Regulaminie sklepu

Do reklamowanego towaru należy załączyć wypełniony Formularz Reklamacji


W celu usprawnienia procesu reklamacji korespondencję w przedmiotowym zakresie prosimy kierować na adres e-mail: sklep@eztime.pl