Zwrot (Odstąpienie od Umowy kupna - sprzedaży)
Klienci sklepu internetowego EZtime mogą dokonać zwrotu towaru w terminie 14 dni od daty objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie.
Zwrotu można dokonać poprzez odesłanie towaru na adres:
EZtime
ul.Szafirowa 2, 97-400 Bełchatów
Przed odesłaniem towaru o realizacji zwrotu należy poinformować pracownika sklepu.
Zasady dokonywania zwrotów:
- Kontakt mailowy z pracownikiem sklepu: sklep@eztime.pl.
- Towar nie może nosić śladów użytkowania.
- Należy posiadać dowód zakupu wystawiony przez sklep EZtime - paragon lub Faktura VAT.
- Towar winien posiadać oryginalne, nienaruszone opakowanie fabryczne.
- Należy dołączyć wypełnione Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Prosimy o dołączenie do przesyłki wraz ze zwracanym towarem otrzymanego dowodu zakupu.
Wymiana
Klienci sklepu internetowego EZtime mogą dokonać wymiany zakupionego towaru na inny dostępny w ofercie sklepu.
Poprzez wymianę rozumie się zwrot zakupionego przez Klienta towaru oraz złożenie nowego zamówienia na żądany towar.
W celu realizacji procesu wymiany wymieniany towar należy odesłać na adres:
EZtime
ul.Szafirowa 2, 97-400 Bełchatów
Zasady dokonywania wymian:
- Kontakt mailowy z pracownikiem sklepu: sklep@eztime.pl.
- Towar nie może nosić śladów użytkowania.
- Należy posiadać dowód zakupu wystawiony przez sklep EZtime - paragon lub Faktura VAT.
- Towar winien posiadać oryginalne, nienaruszone opakowanie fabryczne.
- Należy dołączyć wypełniony Formularz wymiany towaru
Prosimy o dołączenie do przesyłki wraz z wymienianym towarem otrzymanego dowodu zakupu.
Reklamacja
Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym EZtime objęte są 24 miesięczną gwarancją obowiązującą od daty zakupu. Naprawy gwarancyjne realizowane są za pośrednictwem sklepu EZtime. Podstawę do realizacji napraw gwarancyjnych stanowi dowód zakupu wystawiony przez sklep EZtime oraz podstemplowana Karta Gwarancyjna, którą Klient otrzymuje wraz z zakupionym towarem.Szczegółowe warunki realizacji gwarancji określono w Karcie Gwarancyjnej.
Reklamowany towar należy odesłać na adres:
EZtime
ul.Szafirowa 2, 97-400 Bełchatów
Klient reklamowany towar odsyła na swój koszt. Przesyłka zwrotna z naprawionym lub wymienionym towarem wysyłana jest na koszt sklepu EZtime
Warunki Reklamacji opisano szczegółowo w Regulaminie sklepu
Do reklamowanego towaru należy załączyć wypełniony Formularz Reklamacji
W celu usprawnienia procesu reklamacji korespondencję w przedmiotowym zakresie prosimy kierować na adres e-mail: sklep@eztime.pl