Daniel WellingtonCLUSETIMBERLANDGUESSLACOSTE AUTODIESELMARC JACOBSFOSSIL 2TOMMY ListopadMICHAEL ListopadDKNY - z gablotyARMANI EX ListopadADIDAS ListopadANNE ListopadTOMMY HILFIGER

Nasze hity

Kontakt

  • Butik EZTIME.PL
    Galeria Gawra
    ul. Warszawska 58 C lokal 50
    02-496 Warszawa
    NIP: 758 235 35 61
  • E-mail:sklep@eztime.pl
  • Telefon513 446 642
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - Piątek 10:00 - 18:00

Zakupy na raty

FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)
 

1. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?
Zakupione zegarki wysyłamy od poniedziałku do piątku. Korzystamy wyłącznie z usług firmy kurierskiej gwarantując tym samym dostawę w 24h. Warunkiem dotrzymania wskazanego terminu jest dokonanie płatności (Payu lub przelew na konto) lub wybór opcji zapłaty przy odbiorze.

 

2. Czy zegarek można odebrać osobiście ?
Tak, odbiór osobisty możliwy jest w naszym Butiku w Warszawie:
Butik EZTIME.PL
Galeria Gawra
ul. Warszawska 58 C lokal 50
02-496 Warszawa
Uprzedni kontakt z ustalonym terminem odbioru usprawni proces wydania towaru.

 

3. Czy zegarki w naszym sklepie są oryginalne ?
Jesteśmy samodzielnym importerem naszych zegarków z bezpośrednich kanałów dystrybucyjnych, stąd mamy 100% pewność ich oryginalności.

 

4. Czy zakupiony zegarek ma gwarancję ?
Tak, każdy zegarek objęty jest 24 miesięczną gwarancją. Naprawy gwarancyjne realizowane są za pośrednictwem naszego sklepu.

Sklep EZTIME.PL posiada autoryzację marek GUESS oraz LACOSTE. Oznacza to, że naprawy gwarancyjne realizowane są poprzez serwis centralny lub sieć autoryzowanych serwisów. Dane kontaktowe do sieci autoryzowanych serwisów zawiera Karta Gwarancyjna dołączona do każdego zegarka.
 

5. Czy mogę zwrócić / wymienić zegarek ?
Tak, zgodnie z literą Polskiego prawa towar zakupiony na odległość można zwrócić 
bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem zwrotu jest to aby zegarek nie posiadał żadnych śladów użytkowania. Zakupiony zegarek można również wymienić na inny model dostępny w ofercie sklepu. Szczegóły dotyczące zwrotu / wymiany znajdują się w zakładce "Zwrot / Wymiana / Reklamacja".

Informujemy, że od grudnia 2015 r. sklep EZTIME.PL wprowadził opcję DARMOWYCH ZWROTÓW.
Szczegóły dotyczące tej usługi opisaliśmy tutaj.

 

7. Czy możliwym jest monitorowanie przesyłki zakupionego zegarka ?
Tak, po nadaniu przesyłki każdy Klient naszego sklepu otrzyma wiadomość e-mail zawierającą dane paczki, adres strony internetowej służącej do śledzenia przesyłki oraz numer telefonu do kuriera.

 

8. Ile kosztuje wysyłka zakupionego zegarka ?
Wysyłka GRATIS. Nasz sklep od swoich Klientów nie pobiera dodatkowych opłat w postaci kosztów wysyłki.

 

9. Czy otrzymam Fakturę VAT ?
Tak, do każdego zegarka dołączony zostanie Paragon fiskalny a na życzenie Klienta wystawimy Fakturę VAT.

 

Jeżeli nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie prosimy o kontakt: sklep@eztime.pl
 


Przejdź do strony głównej
Zapraszamy do Butiku EZTIME.PL
w Warszawie




Więcej informacji »